Skip to main content

5 aspecte esenţiale în organizarea un team building de succes

team building

Distribuie acest articol

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Topic: team building

Reading time: 3 minutes

[dropcap]Ştim cât de mult efort se depune în organizarea unui team building.[/dropcap] De aceea, vrem să-ţi fim sprijin în acest proces. În urma unei experienţe de 10 ani, am tras mai multe concluzii privind relaţia organizator – locaţie – agenţie. Scopul nostru rămâne mereu acelaşi: să creem experienţe de neuitat pentru clienţii/ prietenii noştri. Tocmai din acest motiv, ne-am gândit să extragem 5 aspecte esenţiale care să te îndrume în organizarea unui team building de succes.

Noi credem că aceste idei sunt o bază sănătoasă şi solidă pe care orice organizator de top îşi construieşte evenimentele. În acelaşi timp, sunt suficient de accesibile şi practice, astfel încât şi un om nou în industrie le poate aplica, chiar de la început, cu minim de cunoştinţe şi experienţă. Aşadar, îţi punem la dispoziţie aceste

5 aspecte esenţiale în organizarea un team building de succes:

1. Creează-ţi înainte o viziune!

Stabileşte-ţi foarte clar ce vrei să obţii prin acest team building. Este un team building de unire a echipei, de comunicare, de orientare către soluţii? Se adresează angajaţilor, tinerilor antreprenori, managerilor? Imediat ce ai trasat aceste linii în mintea ta, notează-le pe foaie, poate chiar pe un flip chart ca să le prezinţi cât mai eficient şi echipei tale de organizare.

  1. O altă idee aici, la fel de importantă, constă în comunicarea scopului deja stabilit către participanţi. Pregăteşte pentru ei o foaie A5 (completarea ei să dureze maxim 2-3 minute), în care să fie notate obiectivele team buildingului. Exemplu: Îmi orientez energia către soluţii atunci când lucrurile par cel mai dificile. La sfârşit, obţine de la ei un angajament scris prin care confirmă luarea la cunoştinţă şi implicarea lor totală în team building. Asigură-te că sunt pregătiţi să se implice 100%. Inspiră-i să o facă. Arată-le avantajele şi poziţionează-te ca şi îndrumător de la început.

2. Locaţia îmbrăţişează viziunea.

Locaţia stabileşte atmosfera team buildingului. Şi fiind multe opţiuni în aria aceasta, unii preferă să meargă pe mâna agenţiilor. Dar chiar şi în cazul în care lucrezi cu o agenţie, verifică locaţiile, vino şi tu cu câteva idei sau cere echipei tale de organizare sugestii. Caută pe Tripadvisor. Tripadvisor este o sursă foarte bună de informare. Apoi, pune mâna pe telefon şi sună. Interacţionează cu personalul respectiv. Deşi îţi ia doar 5 minute, afli un aspect esenţial: „este sau nu locaţia respectivă compatibilă cu viziunea team buildingului meu?”

Atenţie! Noi nu vrem să sărim agenţia, dar vrem să luăm legătura cu cei care organizează, ca să ştim ce tip de grup vine. Pentru noi este important să înţelegem cât mai bine ce doreşte clientul. Ce se întâmplă în spatele acestei colaborări? Câteodată, nu ajung toate informaţiile la noi, hotelierii.

Exemple:

  1. Cine este clientul, ce persoane vor participa la team building?
  2. Care este viziunea team buildingului? Acest aspect ne poate ajuta să oferim şi noi idei de organizare şi spaţii în care pot fi organizate activităţile.
  3. Care este bugetul? Ştim că preţul este unul dintre aspectele importante în orice ofertă şi fiecare doreşte să obţină cât mai mult la preţurile cele mai bune. Cunoaşterea acestui fapt salvează foarte mult timp tuturor. Noi ne cunoaştem cel mai bine costurile. Astfel, ne este uşor să decidem dacă putem organiza un team building la standardul pe care ni-l dorim. Dacă bugetul celui care organizează nu ne oferă posibilitatea să păstrăm calitatea, preferăm să refuzăm oferta de la început şi să salvăm timp pentru toată lumea.

Recomandarea noastră aici este să vezi dacă agenţia cu care urmează să lucrezi cunoaşte locaţia pe care tu o doreşti. Dacă nu o cunoaşte, cere-i să-i ofere informaţiile pe care le-am menţionat mai sus pentru o mai bună colaborare şi un team building exact cum ţi-l doreşti!

Poza 2

3. Meniul îşi spune cuvântul.

Meniul pune punctul pe „i”-urile din cuvântul „viziune”. Totul se leagă de intenţia deja stabilită. În funcţie de aceasta, ce fel de meniu stabileşti? Poate fi un meniu tradiţional, vegetarian, raw vegan sau chiar de dezintoxicare, bazat numai pe sucuri şi fructe. Toate detaliile depind de viziunea iniţială. Ia legătură cu locaţia şi specifică clar ce îţi doreşti. Verifică cu ei dacă au resursele necesare sau disponibilitatea să te servească imaculat.

Când colaborezi cu o agenţie, cunoşti deja locul în care mergi. Şi cu cât mai multe informaţii circulă în interiorul triunghiului organizator – agenţie – locaţie, cu atât mai bine organizat va fi evenimentul şi lucrurile vor decurge conform planului.

Poza 3

4. Diversitate şi mişcare.

Pornim din nou de la viziune şi verificăm, pe lângă meniu, ce alte dotări mai oferă locaţia respectivă: e aproape de o pădure, e chiar în centrul oraşului, are teren de fotbal cu gazon sau cu nisip, are piscină şi aşa mai departe. În funcţie de aceste informaţii poţi stabili un program de activităţi outdoor şi joculeţe care să stimuleze circulaţia din corp. Atenţie! Aceste joculeţe să fie accesibile pentru toţi participanţii. Este obligatoriu să poată participa toată lumea. Mişcarea îi va determina să absoarbă informaţiile noi cu mai multă deschidere, iar obiectivele team buildigului vor fi mai uşor atinse.

Poza 4

5. Să cânte muzica!

Poate cel mai plăcut moment pentru grup va fi petrecerea de sfârşit. Contează ca oamenii să se distreze, să consume după bunul plac. Dar chiar şi aici, e important să fii cât mai bine pregătit. Ce înseamnă asta? Pregăteşte diplome şi recomensează de faţă cu toată lumea echipa de organizare, înainte ca muzica să preia controlul. Vor aprecia enorm gestul tău. Apoi, pregăteşte o tombolă sau o înmânare de premii pentru participanţi. Poate fi ceva simbolic sau o recunoaştere mai specială. Este important ca şi petrecerea să aibă o finalitate, stabilită în funcţie de viziunea iniţială.

Recomandarea noastră este să verfici dacă locaţia are contacte sau colaborări care pot crea cadrul pentru o petrecere de final. În felul acesta, costurile devin mult mai avantajoase, deoarece obţii toate resursele necesare dintr-un singur loc, sub o singură ofertă.

Poza 5

Organizezi un teambuilding în curând și cauți locația potrivită?

Noi îți recomandăm Conacul Archia! 🙂

Dacă te întrebi de ce…Am găsit 7 avantaje prin care locația noastră te ajută să-ți atingi obiectivele tale de team building. Click pe cuvântul TEAM din imagine ca să le vezi pe fiecare, mai detaliat!

***

Te-au ajutat aceste informaţii? Ai tu alte sugestii sau comentarii? Suntem foarte curioşi să le aflăm din secţiune de comentarii! 🙂

În continuare, află ce nu ştiai despre noi! Apasă aici ca să afli mai multe despre evenimentele business (teambuilding-uri, training-uri, conferințe, seminarii etc.)  pe care le organizăm la conac.”.

 

La dispoziţia dumneavoastră,

Archia Team

 

Material audio, folosit ca suport pentru articol: Horia George Szabo, fondator şi manager de marketing la Conacul Archia

Redactare articol: Laura Chihaia, blogger

Distribuie acest articol

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Incearca si categoriile:

Postari asemanatoare

Tarife vila

Preturi pentru perioada 01.07.2020 - 31.07.2020

Duminica - Joi

Single / 1 ROOM: 121,50 €
Double / 1 ROOM: 144,00 €

Single /2 BEDROOM: 188,00 €
Double / 2 BEDROOM: 188,00 €

Vineri - Duminica

Single / 1 ROOM: 127,50 €
Double / 1 ROOM: 151,00 €

Single / 2 BEDROOM: 195,00 €
Double / 2 BEDROOM: 195,00 €

Preturi pentru perioada 01.08 - 31.08

Duminica - Joi

Single / 1 ROOM: 121,50 €
Double / 1 ROOM: 144,00 €

Single /2 BEDROOM: 188,00 €
Double / 2 BEDROOM: 188,00 €

Vineri - Duminica

Single / 1 ROOM: 127,50 €
Double / 1 ROOM: 151,00 €

Single / 2 BEDROOM: 195,00 €
Double / 2 BEDROOM: 195,00 €

Preturi pentru perioada 01.09 - 31.10

Duminica - Joi

Single / 1 ROOM: 115,00 €
Double / 1 ROOM: 137,00 €

Vineri - Duminica

Single / 2 BEDROOM: 181,00 €
Double / 2 BEDROOM: 181,00 €

Preturi pentru perioada 01.11 - 31.12

Duminica - Joi

Single / 1 ROOM: 110,50 €
Double / 1 ROOM: 133,00 €

Vineri - Duminica

Single / 2 BEDROOM: 177,00 €
Double / 2 BEDROOM: 177,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

Camera Standard

Preturi pentru perioada 01.07.2020 - 31.07.2020

Duminica - Joi

Single : 78,00 €
Double : 84,50 €

Vineri - Duminica

Single : 82,00 €
Double : 88,50 €

Preturi pentru perioada 01.08 - 31.08

Duminica - Joi

Single : 82,00 €
Double : 88,50 €

Vineri - Duminica

Single : 86,00 €
Double : 93,00 €

Preturi pentru perioada 01.09 - 31.10

Single : 62,00 € DOUBLE : 68,50 €

Preturi pentru perioada 01.11 - 31.12

Single : 53,00 € DOUBLE : 59,50 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

Superior Twin

Preturi pentru perioada 01.07.2020 - 31.07.2020

Duminica - Joi

Single : 87,50 €
Double : 94,00 €

Vineri - Duminica

Single : 92,00 €
Double : 98,50 €

Preturi pentru perioada 01.08 - 31.08

Duminica - Joi

Single : 92,00 €
Double : 98,50 €

Vineri - Duminica

Single : 96,50 €
Double : 103,50 €

Preturi pentru perioada 01.09 - 31.10

Single : 68,50 € DOUBLE : 75,00 €

Preturi pentru perioada 01.11 - 31.12

Single : 59,50 € DOUBLE : 66,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

suita junior

Preturi pentru perioada 01.07.2020 - 31.07.2020

Duminica - Joi

Single : 104,50 €

Double : 111,00 €

Vineri - Duminica

Single : 110,00 €

DOUBLE : 116,50 €

Preturi pentru perioada 01.08 - 31.08

Duminica - Joi

Single : 110,00 €

DOUBLE : 116,50 €

Vineri - Duminica

Single : 115,50 € 

DOUBLE : 122,00 €

Preturi pentru perioada 01.09 - 31.10

Single : 82,00 € DOUBLE : 88,50 €

Preturi pentru perioada 01.11 - 31.12

Single : 73,00 € DOUBLE : 79,50 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

Politica anulare rezervari

1 Iunie – 30 Septembrie

  • Se percepe 50% avans din valoarea totala a sederii
  • Rezervarea se poate anula fara penalitati cu 14 zile inainte de Check-in
  • In cazul anulari rezervarii cu mai putin de 14 zile inainte de Check-in avansul se pierde in totalitate

1 Octombrie – 31 mai

Nu se percepe avans pentru rezervari

Cerere de Rezervare

Cerere de rezervare

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.