3 locuri în care am merge de revelion, dacă nu l-am organiza noi! - Conacul Archia Skip to main content

3 locuri în care am merge de revelion, dacă nu l-am organiza noi!

Distribuie acest articol

Reading time:4 minutes

[dropcap]”Vom deschide o carte nouă. Paginile ei vor fi albe. Cuvintele noi le vom scrie. Titlul cărţii este “Oportunitate”, iar primul ei capitol este Ziua Anului Nou.”[/dropcap]

 

 Cuvintele lui Edith Lovejoy Pierce sunt poate printre cele mai potrivite pentru a explica sensul termenului Revelion.

Tehnic vorbind, dex-ul îţi oferă înţelesul exact:

 

 REVELIÓN, revelioane, s. n. Noaptea dintre 31 decembrie și 1 ianuarie, în care se sărbătorește Anul Nou; petrecere care are loc în această noapte.

 

 Tu cum îţi petreci această noapte?

 

  Dar dacă ai fi proprietarul unui hotel/conac/ unei pensiuni? Cum ai proceda?

 

În acest articol îţi povestesc despre un lucru inedit pentru un manager/director de marketing de pensiune şi anume: unde mi-aş petrece revelionul dacă nu l-aş organiza la conacul Archia ?

Nu toată lumea poate spune că e simplu.

Când  organizezi revelionul 1,2 -3 ani sau trei ani la rând este în regulă. Dar, deja când ajungi în anul 8-9, îţi doreşti şi tu să vezi alte locuri, să petreci revelionul în alte destinaţii, care te încântă.

Îti voi spune un secret acum! E valabil atât pentru oamenii care activează în turism, cât şi pentru cei care servesc societatea, într-un fel saul altul.

            Tot timpul e important să poţi să te remontezi, să ai energia necesară, ca să-ţi faci turiştii să se simtă bine.

Cum?

            Întrerupi rutina prin care treci tu şi te încarci cu o nouă energie, cu o cunoaştere proaspătă şi o strategie mai inteligentă. Apoi, foloseşti aceste elemente ca să creezi momentele, evenimentele care le generează starea de bine.

Totuşi…

            Asta nu mă opreşte şi nu mă va opri niciodată să mă gândesc la locuri, din România, în care eu personal( dacă nu aş avea un business sau nu aş organiza revelionul la Archia) aş merge.

Tocmai de aceea…

Îţi prezint în acest articol 3 locuri de acest gen. Ţi le recomand atât pentru felul în care arată, dar mai ales  pentru oamenii care le conduc.

            De ce îţi povestesc despre aceşti oameni?

Vorbesc despre ei, pentru că mă inspiră prin exemplul lor propriu, filosofia lor de afaceri şi modul în care îşi tratează clienţii. În plus, ne identificăm cu ei pentru că şi eu-Horia, Szabo, alături de părinţii mei Virginia şi Sorin -punem foarte mult suflet în ceea ce facem. Ţinem la echipa noastră şi o considerăm o familie.

Tocmai de aceea caut oameni care să fie exact ca noi! J

Aşadar, iată recomandările noastre:

  1. Conac Polizu (satul Maxut, comuna Deleni, judeţul Iaşi).

Este o afacere de familie desfăşurată de Silvia şi Andreea Ştefanucă, alături de tatăl lor.
[su_carousel source=”media: 4925,4926″ link=”lightbox” width=”600″ height=”400″ responsive=”yes” items=”1″ title=”no” pages=”yes” mousewheel=”no”]

De ce îl recomand?

– Este un conac vechi, recondiţionat de o familie care şi-a pus tot sufletul acolo, iar acum îl conduce cu pasiune.

[su_carousel source=”media: 4929,4930″ link=”lightbox” width=”600″ height=”400″ responsive=”yes” items=”1″ title=”no” pages=”yes” mousewheel=”no”]

 

-Au o poveste minunată.

A fost construit între 1880-1887 de omul politic Constantin Ghica-Deleni. La sfârşitul secolului XIX, clădirea cu o splendidă arhitectură era punctul de întâlnire al boierilor din Moldova şi Bucureşti. Mai multe despre povestea conacului poţi afla chiar pe site-ul lor, atât în limba română, cât şi în engleză.

poza 5

 

– Silvia şi Radu, soţul ei şi bucătarul şef sunt interesaţi de turism, vor să creeze lucruri noi.  Întreaga familie e mereu acolo. Sunt perfecţionişti şi pasionaţi de inovaţie!poza 7

 

 

-Au un nou branding, pe care îl aplică în tot ce fac: Nobleţe românească.Poza 8

Mai mult, ei crează în jurul acestui concept, o nouă cultură şi o educaţie centrată pe simplitate, eleganţă, rafinament, respect de sine şi curaj.

 

 

– Preocuparea lor de a promova întreaga regiune a Moldovei, cu tradiţiile, specificul şi farmecul ei.

 

  1. Hadar Chalet (Gura Siriului, Braşov)

Este condus de două foarte bune prietene: Oana şi sora ei Adriana!

Poza 1

 

Conform definiţiei pe care ele o dau Chalet = /șa-lè/ cabană de lux unde te poţi bucura de o viaţa sublimă, aproape de natură. Deseori întalnită în cele mai faimoase staţiuni de ski din Alpi, acum funcţionează şi în România.

            Ce îmi place foarte mult la acest loc?

-Au trecut recent printr-un proces de rebranding. Noul lor brand este Comfortable Luxury.

Logo2-02

Cele 12 camere se află într-un ţinut care susţine din plin acest concept: un parc plin de flori, teren de tenis, păstrăvărie, piscină, restaurant şi multe altele.

Poza 3

-Înţeleg marketing-ul, direcţia în care merge piaţa şi ceea ce are nevoie un business, ca să se dezvolte.

Poza 4

Cred că asta este una dintre caracteristicile principale ale unui brand puternic: Să inoveze constant, în tot ceea face. Asta înseamnă că oamenii care îl dezvoltă, îmbunătăţesc constant  domeniul mâncării, că sunt pasionaţi de business-ul lor,că excursiile/mesele organizate acolo sunt extraordinare.

poza 5

Fetele de la Hadar Chalet exact asta fac!

Au recondiţionat o cabană veche, au pus-o în valoare, iar acum au trecut în partea de rebranding. E un alt tip de turism decât ce facem noi.

poza 6

În acelaşi timp, ceea ce am spus mai sus despre un brand este un bun criteriu pentru a-ţi alege locurile în care să mergi în vacanţă.

Merită să mergi să le cunoaşti pe Oana şi Adriana, să vezi cât de mult sunt implicate în ceea ce fac şi în definitiv să îţi faci prieteni noi!  🙂

  1. Conacul lui Măldar– Măldăreşti, judeţul Vâlcea

Nu am fost acolo şi nu-i cunosc personal pe oamenii, care se ocupă de acest business. Dar, pe baza a ceea ce v-am povestit mai sus, le urmăresc activitatea şi sunt impresionat de rezultatele lor.

De ce îl recomand?

 

– Au o persoană care se ocupă foarte bine de marketing şi înţelege ceea ce face. Au o direcţie clară, cea de conac, de promovare a vechilor valori.

-Conacul în sine arată foarte bine şi este recondiţionat şi îngrijit foarte bine. Este o clădire de tip culă, cu o valoare istorică deosebită.

-Spaţiul din afara conacului este amenajat minunat.

-Fotografiile lor sunt de calitate, în special cele cu micul dejun.

-Atenţia lor la detalii.

-Ținutele pe care le au.

-Felul în care promovează pe site obiectivele turistice din judeţ, folosind hărţi şi categorii bine stabilite.

 

[su_carousel source=”media: 4946,4947,4948″ link=”lightbox” width=”600″ height=”400″ responsive=”yes” items=”1″ title=”no” pages=”yes” mousewheel=”no”]

 

            Acestea sunt recomandările mele! Iată 3 locuri în care am merge de revelion, dacă nu l-am organiza noi!

Primele două nu sunt neapărat mai tinereşti, dar fiind conduse de oameni tineri, în jur de 30 de ani conferă un sentiment „de nouă generaţie”, „milenist”.

Conacul lui Maldăr aduce în prim plan acel sentiment de vechi, de interbelic, de perioada belle epoque, în care oamenii veneau şi se simţeau ca nişte regi. Serviciile lor se ridică pe măsura promovării pe care o au. Atmofera conacului se simte din postările lor şi lucrurile pe care le fac.

Îi apreciez tocmai pentru că ştim cum facem noi lucrurile, la Archia!

Noi căutăm să ne expunem viziunea de a crea momente de neuitat, pentru boieri contemporani. În acelaşi timp mixăm vechiul cu noul, abordarea mea şi abordarea părinţilor mei.

Cum eu mă străduiesc să transmit permanent aceste lucruri, cred că şi cei care conduc Conac Polizu, Hadar Chalet şi Conacul lui Maldăr fac asta, cu profesionalism, implicare şi înţelegerea propriului brand.

      

       Gânduri de final

Pentru proprietarii de pensiuni/hoteluri-merită să-i studiaţi, să vedeţi cum fac ceea ce fac.

Pentru turişti: merită să-i contactaţi şi să vedeţi dacă mai au locuri pentru revelion. În orice caz, puteţi să-i aveţi în vedere, în opţiunile voastre pentru revelionul de anul viitor.

Ţie care dintre aceste trei locuri îţi place cel mai mult? De ce?

Ce alte locuri similare, cu un brand puternic şi un exemplu de oferit mai departe apreciezi, în România?

 

Scrie-mi un comentariu, mai jos! Mă bucur să aflu şi să învăţ din gândurile/sugestiile tale! 🙂

 

La dispoziţia dumneavoastră,

Horia Szabo

Distribuie acest articol

Incearca si categoriile:

Postari asemanatoare

Camera superioara dubla

Preturi pentru perioada 02.12.2021 - 31.12.2021

Duminica - Joi

Single : 73,00 €
Double : 81,50 €

Vineri - Duminica

Single : 78,30 €
Double : 86,80 €

Preturi pentru perioada 01.01.2022 - 15.01.2022

Duminica - Joi

Single : 82,00 €
Double : 90,50 €

Vineri - Duminica

Single : 88,20 €
Double : 96,70 €

Preturi pentru perioada 15.01.2022 - 31.03.2022

Duminica - Joi

Single : 76,00 €
Double : 85,00 €

Vineri - Duminica

Single : 76,00 €
Double : 85,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

suita executive

Preturi pentru perioada 02.12.2021 - 31.12.2021

Duminica - Joi

Single : 115,50 €
Double : 115,50 €

Vineri - Duminica

Single : 116,80 €
Double : 116,80 €

Preturi pentru perioada 01.01.2022 - 15.01.2022

Duminica - Joi

Single : 195,50 €
Double : 195,50 €

Vineri - Duminica

Single : 201,70 €
Double : 201,70 €

Preturi pentru perioada 15.01.2022 - 31.03.2022

Duminica - Joi

Single : 190,00 €
Double : 190,00 €

Vineri - Duminica

Single : 190,00 €
Double : 190,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

Tarife vila

Preturi pentru perioada 01.10.2021 - 31.12.2021

Single: 210,00 €
Double: 210,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

Camera Standard

Preturi pentru perioada 02.12.2021 - 31.12.2021

Duminica - Joi

Single : 53,00 €
Double : 61,50 €

Vineri - Duminica

Single : 58,30 €
Double : 66,80 €

Preturi pentru perioada 01.01.2022 - 15.01.2022

Duminica - Joi

Single : 62,00 €
Double : 70,50 €

Vineri - Duminica

Single : 68,20 €
Double : 76,70 €

Preturi pentru perioada 15.01.2022 - 31.03.2022

Duminica - Joi

Single : 56,00 €
Double : 65,00 €

Vineri - Duminica

Single : 56,00 €
Double : 65,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

Camera superioara Twin

Preturi pentru perioada 02.12.2021 - 31.12.2021

Duminica - Joi

Single : 73,00 €
Double : 81,50 €

Vineri - Duminica

Single : 78,30 €
Double : 86,80 €

Preturi pentru perioada 01.01.2022 - 15.01.2022

Duminica - Joi

Single : 82,00 €
Double : 90,50 €

Vineri - Duminica

Single : 88,20 €
Double : 96,70 €

Preturi pentru perioada 15.01.2022 - 31.03.2022

Duminica - Joi

Single : 76,00 €
Double : 85,00 €

Vineri - Duminica

Single : 76,00 €
Double : 85,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

suita deluxe

Preturi pentru perioada 02.12.2021 - 31.12.2021

Duminica - Joi

Single : 91,50 €

Double : 91,50 €

Vineri - Duminica

Single : 96,80 €

DOUBLE : 96,80 €

Preturi pentru perioada 01.01.2022 - 15.01.2022

Duminica - Joi

Single : 160,50 €

Double : 160,50 €

Vineri - Duminica

Single : 166,70 €

DOUBLE : 166,70 €

Preturi pentru perioada 15.01.2022 - 31.03.2022

Duminica - Joi

Single : 155,00 €

Double : 155,00 €

Vineri - Duminica

Single : 155,00 €

DOUBLE : 155,00 €

Pentru sederile mai lungi de 3 nopti se ofera o reducere de 5% din tarif.

*Plata se face in RON la cursul valutar al Bancii Nationale din ziua de luni a saptamanii in care se face check-out-ul

Cerere de Rezervare

Cerere de rezervare

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.